Veelgestelde vragen
FAQ
Neem contact met ons op!
Hoe moet ik een taxi bestellen?
Via onze boekingsplatform kan je gemakkelijk een taxi boeken. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Na de reservering ontvang je per mail een bevestiging.
Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
Hoe weet ik of mijn taxi is gereserveerd?
U krijgt na de reservering per mail een bevestiging.
Hoe lang is de wachttijd als ik een taxi heb besteld?
Onder normale omstandigheden staat er binnen 10 minuten een chauffeur voor uw deur in Tilburg of omgeving.
Krijg ik een bevestiging na het reserveren van een taxi?
Ja, zeker u krijgt een bevestiging per mail.
Kan ik mijn taxi annuleren?
Ja, u kunt uw taxi 3 uur voor vertrek kosteloos annuleren.
Wat zijn de tarieven voor een taxirit?
Via onze website kun je de prijs van je rit berekenen. Je vult je vertrek en het adres waar je naar toe wilt in en je ziet de ritprijs.
Kan ik een taxi op rekening bestellen?
Ja, voor erkende bedrijven rijden wij graag op rekening met een maandelijkse factuur.
Hoe zit het met gevonden voorwerpen?
Als u uw spullen kwijt bent geraakt kunt u contact opnemen met ons: 013 – 303 6000!
Wij gaan zorgvuldig om met gevonden voorwerpen.
Wij kunnen het bezorgen tegen een vergoeding.
Kan ik in de taxi met pin of creditcard betalen?
Ja, u kunt in al onze taxi’s met pin, creditcard of contant betalen.
Hoe kan ik contact opnemen met Taxi Tilburg?
Via onze centraletelefoonnummer kunt u contact met ons opnemen: 013 – 303 6000.
U kunt ons ook mailen: info@taxi-24uurtilburg.nl
Voor meer informatie/vragen bezoek onze contact pagina!